12/10-09

Helluu :) Har inte gjort så mkt idag.. Vaknade vid ett tiden från världens mardröm.. :/
 inge kul!! Men det var bara mardröm iaf.. :) BRA! <3 Idag är jag sjuk fortfarande.. Så
jäkla jobbigt. Har ju praktik egentligen, så vågar inte dra dit ändå, även om jag är på
bättrings väg, ifall jag smittar.. Vet inte riktigt vad man ska göra idag, kanske följer med
mamma och handlar sen om jag får och om hon ska handla. :) Annars blire bara att sitta
 hemma. Fick ju en kjol av mamma också, cool :) Hehe.
Snart äre ju Halloween, fan, måste ju hitta på något jag kan vara :) Hehe.
Men ska gå ner nu och kolla på Gossip girl!  :)

Hörs när vi hörs, hare bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0