Söndag, dagen innan skolan igen.

Hallojj, sitter här efter att ha varit i Skäris m Stephanie och sedan kollat
One tree hill och Gossip girl, fyfan vad bra dom var!! Jag och Stephanie
köpte present till Emmie, som fyller 18 år imorgon, men ska firas på fredag,
hoppas hon blir glad/nöjd! :)). Sedan köpte jag mascara och en klänning
till mig själv, najs! Nu är det bara Stephanies och Linus present kvar för
denna månad :). Kan ni fatta att jag fyller år om 1 månad och 24 dagar?!?!
Tiden går snabbt som bara denn asså! :)) Längtar såklart till julen också
inte bara födelsedagen hehe ;). Imorgon börjar skolan igen, har helt ärligt
talat saknat den! :P. Så jippey på det! :) Måste börja lägga in bilder på
grejer jag köper så får ni se hur dom ser ut ju :) Aja nu ska jag kolla
mina grejer här på nätet, sedan förbereda mig för film och sen sömn! :)

Hörs imorgon, innan eller efter skolan. Who knows ;)

Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

jaa =)

2009-11-01 @ 21:32:35
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0