Söndag 8/11-09 <3

Är helt slut nu, vaknade vid nio, gick upp, städade det sista i rummet, duschade, åt frukost, snabb sminkning, sedan iväg till tumba, handla grejer till tårtan och present till Linus, åkte hem med Nina och koffe, dom gjorde tårtan medans jag städade nedre våningen och sen började gästerna komma. :)Bild på deras manifika tårta kommer säkert upp snart;). Får vänta och se, annars äre bara trycka på hennes namn längre upp, hon kanske lägger in den på hennes blogg först ;). ) Det vart super trevligt, och Linus fick mer presenter än han någonsin fått! Han är så glad! ;D. Kul att se :)). Nu håller mamma på med maten, den är väl strax klar får jag hoppas, för One tree hill börjar om en halvtimme ;);):D:D! Efter det gossip girl, sedan säkert någon film vid nio tiden, sedan blire sova. :) Kattungarna får springa runt nu, den enda tjejen både äter riktig mat och dricker vatten plus mjölk :) dukig flicka :). Dom andra äter bara ur mamman än så länge :). Hehe. Men nu ska jag typ kolla mina grejer hära, sen hoppas på att maten är klar då, sedan tv tv tv. :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0