Nina, middag, imorgondagen + nu.

Nu har jag varit med Nina nästan hela dagen, hon åkte hem för en timme
sedan typ, när vi började äta mat hära. Kommer inte ihåg vad det hette.
Men iaf inte min smak, så det blev bara lite mos för min del. Efter maten
fick vi tårta, mamma ville typ "fira" för jag blivit bättre i skolan och Milos
har lovat att bättra sig typ :P. Hon är knäpp ibland ;). Imorgon äre skola
ända till halv tre, suck. Plus så får man ta sprutan för "den nya influensan"
och jag funderar på att ta den, men vet inte.. Aja efteråt ska jag iaf hem
och fixa mig lite fär kvällen, Emmie ska ju fira sin 18-års dag, så det blir
middag, dom ska föra, sedan för dom som är 18 blire krogen. Not for me
alltså ;). Så det blir hemmakväll efter det, ska nog fråga mamma om hon
kan köpa typ chips & dipp (a) ;). Men men, nu ska jag typ gå ner och lägga
mig i sängen och kolla tv resten av kvällen, är så himla tired så det inte
finns asså! Så vi hörs helt enkelt imorgon! :)

Vi tände på en brasa ofc! ;) <3


Bjuder på denna, men det blev iaf blåbärsglass till efterrätt efter lunch!


Och lite gammal musik! ;) BÄSTASTE!


Haha, denna frilla fick lilla Linus när han tog av sig mössan ;P



Godenatten!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0