Mys <3

Hejsan, har varit i skolan idag, trevlans! Efter vi slutade hade vi typ 45 min rast,
sedan lucia träning :). Efter det drog jag till Tumba med ante, sara och sandra,
det va mys, jag och sandra gick runt lite själva, sedan träffa vi sara och ante,
så åkte sandra iväg och jag ante och sara gick in på in och finn, så mysiga saker,
man vill bara flytta hemifrån nu nu nu asså!!! Och köpa massor av mys till det nya
hemmet! GAH! Men iaf så var jag inne på hm, hittade kitty linne med trosor till, super
coolt! Ni vet de nya kittyna, angel och devil? :) Jag köpte iaf devil linne :) MYS!
Nu har jag precis ätit mat, tänkte gå och duscha en lång dusch, så jävla skönt! Så
blir jag ännu tröttare, fixar sängen innan så man kan lägga sig i rena lakan oså :)
Kolla på massa tv ikväll iaf!! :P Är as trött och harinte sovit någonting på dagen efter
skolan, så somnar tidigt idag, fan vad skönt! Börjar 8 imorgon, såååå suck.. :p Haha.
Vad har ni gjort idag? :) Nej men nu ska jag fixa bedden och duscha sen lägga mig i
bedden ;)

Så vi höres!

Juste ska fråga mamma om hon kan ta ned satans julpyntet, så man kan fixa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0