Long time ago..

Shit nu var det ett tag sen jag skrev, har varit trött på datorer, plus har 
inte haft tid med datorer :P Hehe. Jobbigt värre asså. Men idag har jag iaf
varit med Louise Sara och Nina ett tag sen drog Sara sen Louise, sedan
jag och Nina på träning. :) Det var najs, samtidigt jobbigt och svettigt -.- ..
Så nu är jag jääääätte trött! Men får inte somna förrän vid 23 tiden, så
passa på att sitta lite vid datorn, kommer ändå inga bra program just nu :P.
Ehm ja, imorgon blire skola från 8.30 till 11.00 :D:D SÅ SKÖNT! Sedan
ska jag och Louise till tumba, handla hårfärg, sen har jag ingen aning haha :P.
Ska väl antagligen färga håret sen :). Måste också fixa alkohol till helgen :P
Hehe. Jobbigt.. Men men, så äre! Hörs när jag har ork igen! :)

BYABYA..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0