Julkänsla<3

Hej alla glada människor! (; Igår vart det festande, i Tumba, m Elina, Sara & Louise! (: Det var najsigt där, men drog hem ganska tidigt, var as trött efter denna vecka asså! Så vare så jädrans skönt att sova uuuut idag! MUMS! Ikväll blire Lördagsmys m mami + småbröderna, det kmr bli så myyyys! (: Mamma och dom håller på med pepparkakor nu, luktar så gott här hemma nu! Jag får verkligen julkänsla!!! GAAAH! Imorgon äre liksom 1:a advent!! Och på tisdag börjar julkalendern (;! Har bestämt att jag ska kolla på det i år (: Hihi, måste följa det från början dåa, annars fattar man ju ingenting P: .. Någon dag under veckan ska jag fixa med bilder från louise kamera också (: Så då får ni lite bilder från dom senaste helgerna! (:.. Nej nu ska jag inte sitta här nå mera, ska ner och hjälpa dom m pepparkakorna! (:

Hörs ngn dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0