hallojsan

Fyfan vad trött jag är asså!! Idag har jag varit på besök på ett dagis "Ur och Skur",
dom är typ ute hela tiden :S. Men iaf, jag var ju sjuk en vecka från skolan förut och
det är då dom pratat om "Ur och Skur", så jag visste inte exakt vad vi skulle göra
och sådant, men iaf när vi kommer dit, eller på vägen fick jag reda på att vi ska
vara ute hela tiden, och jag hade verkligen inte kläder för det, för jag hade ju ingen
jvl aning, alla håller ju bara käften och berättar ingenting liksom (!!) .. Så jag frös ju
nästan ihjäl, asså mina läppar var ju på g att bli helt fucking blåa?!.. Aja, men vi hade
tur, vi behövde sitta ute i "bara" 1 ½ timme.. -.- .. Fettisch jobbigt ändå.. Men när
jag kom hem blev det skönt, jag satte på en brasa direkt och satt framför den, sååå
skööönt och varmt förstås! ;D. Efter så la jag mig i sänge, så trött som jag var, så
somnade jag bums i två timmar! Vaknade med en kurrande mage, fy! 

Kattungarna kan springa nu, men fortfarande väldigt små heh ;)! Men så urgulliga så
jag dör. Jag älskar katter, I just fucking löööve them! ;) Så är det bara! Mitt framtida
hem ska vara full av katter, fan vad mys! Aldrig helt lonley!! :))

Imorgon äre skola, bröjar 8 slutar 11, super!! ;). Men ändå jobbigt att gå upp så tidigt..
Helgen är helt full bokad, härligt! Har man iaf något att göra ;), det bästa är att det blir
inget festande ;);). Bara en massa myspys! Hih.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0