Glad först efter vart m J, sedan bajs hemma!

Tjalom Balom! Har varit på Jaenettes jobb idag och hälsat på och pratat
lite med henne. Det var skönt! :) Sedan kom jag hem och kolla resten
på One tree hill. Bussjäveln i Rönninge fuckade så blev lite försenad,
pga det missade jag halva oth!! :P Fett irri. Men men, damp damp damp
här hemma, INTE NAJS! En jvl person är arg och skriker och gapar, och
alla andra blir också på dåligt humör, HÄRLIGT VA?! NEEEEEEEEEEEJ! Har
lust att fråga Nina om jag kan sova över där så jag slipper det här hemmet!
Men har skola imorgon så då måste jag bara gå upp tidigare.. Så orkar inte
:p. Men det skule fan vara as skönt!  Får se.. Senare kommer det braiga
program! :) Nu dampar han igen, asså jag pallar inte! Längtar tills jag
flyttar hemifrån!! Slipper man sådant hära!!!!! ÅÅÅÅH. Nu har han fått
mig på dåligt humör! TACK, FITT*!!! Nej nu kan jag inte skriva mer.
Är bara irriterad.

Hejs Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0