Biverkningssjuk ;p

Halloojj, är sjuk, drf har jag inte skrivit. Tog sprutan igår morse och min
kropp var död vid 5-6 tiden. Hade ont i hela hela kroppen, varenda kroppsdel,
helt sjukt. Plus feber. Biverkningar.. Men nu är jag på bättringsväg iaf :)
Idag ska jag inte göra någonting alls. Kanske slinga min brors hår. Vet inte
riktigt. Imorgon äre kalas här hemma. Och har inte köpt present ännu.
Måste åka iväg imorgon bitti och göra det fort. Sedan hem och baka lite
smått och gott. Så blir lite stressigt imorgon. :P. Tror inte jag skriver mer
idag än såhär. Är så jvl trött. Och måste verkligen vila. Så,

hejdå!

P.S. Det var jätte trevligt hos Emmie igår, även fast jag mådde skit! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0