1:a advent!

God morgon på er såhär en adventsmorgon!! :)) Snart ska jag äta lite frukost med småbröderna, sedan klä på mig lite snabbt, sen åker vi till moster 1 och fikar, vidare till moster 2 efter det och fikar :P Hehe :) Så det blir mys iaf! Jag känner verkligen att julen är på väg, även fast det inte är så kallt och ingen snö, det känns så för mig ändå :) Hur känns det för er? :) Mamma ska göra gröt till frukost och det blir lunch till småbröderna, dom har ju varit vakna en stund nu. :) Jag ska ge er några dåliga bilder av kattungarna sen hehe :) Det var riktigt mys igår iaf, blev tända ljus, chips, dipp, läsk, morötter & lite choklad till mamma och yngsta lillebror. :)!! (det var bara dom som tyckte om den där vintermaraboun) :P. Först kolla vi på Peter pan hehe, sedan någon annan film på disneychanel :P Men den var riktigt bra tyckte jag! :) Skriver nog igen när jag kommit hem sen! :)
Ha nu en super bra första advent!! :)

 (Bilden lånad från google)

Byebye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0