Idag dagen!

Hejsan, idag har jag varit i skolan, hade hemkunskap, bakade muffins med smält choklad på med ante, muuuuums! :) Efter det gick jag hem, fixade brasan, iskallt här hemma nu när pannan är avstängd.. Sedan började jag fixa i ordning mitt rum :) Det är klart så fort jag kommer ner till rummet efter jag skrivit klart här :) Jag har hängt upp min spegel, och ett par krokar så kan ha väskor och sådant där :) Sedan efter det åt jag mat, och gick till simhallen, simmade, sedan gick jag tillbaka, med min mor :) Så det har väl varit fullt upp hela tiden.. I like it! :) Nu ska jag ner och fixa sista sedan börjar "Ballar av stål" på femman :) Najsnajs!
Imorgon blire skola, hem till älskling en snabbis, läxor med mamma, rensa kläder :)
Skriver imorgon igen :)
SAKNAR MIN ÄLSKLING <3

Goodbye & Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0