något..

DITT STJÄRNTECKEN


Lejon - Jag begravde

oxe - jag hånglade med

jungfru - jag tog ett bett av

fisk - jag hade en rejäl fajt med

Skorpion - Jag knullade med

Skytten - Jag sprang naken med

Vattuman - Jag mördade

Kräfta - Jag knivhögg

Vädur - Jag körde över

Tvilling - Jag misshandlade

Vågen - Jag tafsade på

Stenbock - Jag slickade på




FÖRSTA BOKSTAVEN I DITT FÖRNAMN


A- Ett emo barn

B - En nörd

C - En paj

D - Min kusin

E - Din fot

F - en tomte

G - Min mattelärare

H - Ditt ägg

I - En kondom

J-En Snut

K - Datorn

L - en korv

M- en clown

N - Din röv

O - En påskhare

P - Din pojkvän

R- din mormor

S - Din mamma

T - Ditt ex

U - Kalle anka

V - En boll

Annan - En brandman




VILKEN FÄRG HAR DINA TROSOR/KALSONGER JUST NU?


Gul - För att jag äger världen!

Blå - För att jag är så in i helvetes sexig

Svart - för min pappa tvingade mej

Vit - För att jag skulle slippa skolan

Grå - För att jag skulle impa på min granne!

Rosa - För jag är en jävla bimbo!

Silver - För att det är sånt jag brukar göra

Guld - För att jag slog vad med en kompis

Röd - För att jag tycker sånt är så jävla hett!

Grön - För att jag vill bli transvestit när jag blir stor

Orange - För att jag precis skrattade så jag kissade på mig

Inga alls - För att jag inte tror på ett liv efter detta

Massa färger: För att jag ville vara med på tv




Jag slickade en clown för min pappa tvingade mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0