Skola idag ;)

Jaa, nu har jag ju hunnit vakna, duscha, klätt på mig, sminkat mig & ätit frukost :) Det är ju snö ute idag också ;) Så då måste man ju ha högklackat så man ej blir blöt ^^ Har inte så mkt att tillägga direkt på morgonen :P Hööh. Jag ska till stan med moster och kusin som tänkt :) Kul kul :) Dricker varm oboy just nu, väntar på att min mor ska komma hem ska se om man får skjuts till skolan (a) :) .. Jaa jag skriver nog efter jag varit i stan :) Lite bilder från morgonen ;) :P

varm mjölk sen lite oboy pulver, mums!       framsidan :P + kaninerna ;)       baksidan^ tråkig :P gångvägen också^
  Jag kokar mjölken^                Snöat!               Och den snöa fortfarande :P ^^


Inget mer att skriva, väntar på skjutsen, eller kanskeskjutsen ^^

Goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0