Onsdag, nära. ;)

Idag har jag typ vaknat hundra gånger på ett par timmar :P Not so fun.. Har iaf börjat känna att man börjar bli frisk från febern *yes* :) Men halsen gör fortfarande lika ont.. Jag måste ju vara fullt frisk till fredagen, måste bara alltså. :) Det är ju jädrans nära till helg nu :P Imorgon hoppas jag på skola! Måste ju dit, vill inte börja hänga efter, andra gången man är sjuk den här månaden, inte bra..  Ska iaf till stan, så är det bara! Måste köpa parfymen jag längtat efter. <333

Just nu håller jag på att sminka mig, sedan ska jag locka heela mitt hår, får se hur det blir:P Jobbigt iaf, men men.. Jag vill gå ut ju, hmm.. Trött på att bara vara hemma..  Man blir så seg.. Idag skulle jag haft dans, men vet inte om man får dansa när man precis haft feber.. Måste fråga mami, vill ju så gärna dansa!! Vi börjar på en ny idag, måste ju vara med :(
Men ska börja locka mitt hår (a) :) Kommer nog mer ikväll :) Eller kanske inte, kommer så många braiga program idag :P
Men men..

Goodbye!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Va är de för bra program idag? :)

2009-01-28 @ 19:48:53
URL: http://winegums.blogg.se/
Postat av: Mirraww

Massor, 5an full :P Men inga längre :P

2009-01-28 @ 23:09:31
URL: http://chocolatechick.blogg.se/oooh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0