Jobbiga skor!! AJ

Nu har man ju kommit hem, jävligt skönt! Har varit i skolan, roligt roligt. Men blev på konstigt humör typ:P Men men, potatisbullar till lunch, GOTT:D <3 i just löööve it liksom ^ Slutade 13.40 mötte upp kusin, vi tog tåget till Tumba.. Så skulle vi möta moster, men så är jag så dum har mobilen i fickan, ljudlöst, ingen vibration, och vi stod där och vänta.. Så ser vi hennes klasskompisar, men inte henne:P Sedan frågar kusin vart hon är och då skulle hon till andra sidan:P Så kollar jag på mobilen och det står att vi skulle gå till andra sidan, Hööh, lite seg ** Så drog vi till stan iaf, och när vi gick in på stora Åhlens så fanns inte min parfym där :( Helt LOPPU.. Så gick vi till Gallerians, där fanns den :D <333 Och kusin va snäll och la ut 20 kronor :D Thank you babe! :D <3 Ja sen gick vi runt, kolla lite. Så gick vi till ngn affär jag aldrig vart i, och jvl jeans paradis! BIG LOVE! Där ska jag handla sen!! Låg prickiga jeans, as söta! Ville ju ha dom! Men men.. Efter det gick vi till Gina, moster testa leggings, sedan mc donken, kusin köpte milkshake :) Sedan tåget ^Sköööönt att sätta sig, var ju tvungen att ha mina 'skinnstövlar' eller vad man ska säga för att inte bli blöt om fossingarna. Istället får man ju ont i dom, för klacken.. AJ AJ! Är inte van med att gå i klackar:P Så nu är det skönt utan skor! :D <3

Ja ja, en bild på kära parfym <3 :P

<3


Skriver nog senare, har inget annat att skriva :)

Goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0