Glass

Det blev inga lockar, orkade inte helt enkelt.. Istället sminka jag mig lite, sedan gick mamma upp så skulle hon käka lite. Så jag gick ner till henne och åt frukost samtidigt så satt vi och prata lite också :) Tiden tikkade, när vi väl börjat prata kan vi nästan inte sluta höhö ;P Så kom hon på att hon hade lovat elliot och linus en bilartidning :P Och dom var på väg hem från dagis, så vi fick ju klä på oss och åka till centrum, Så handla vi filmjölk, glass typ:P Så fanns inte tidningen där :P Vi fick åka ner till Rönninge konsum, dom hade inte heller så hon köpte typ nå andra tidningar, dom blev glada ändå :D

Just nu sitter jag och äter glass :D jätte gott ;) Inte lika gott som vanlig:P Har ju typ Tofu Line glass pga laktosintolerans, men det funkar ;) Det är ju choklad överdrag mums .. Men den smälter oh no! ;P Så nu så :P Måste typ fixa mina naglar, men orkar inte :P Men måste dom ser förjävliga ut ju!! Gah!

Min glass :D <3  My smaskiga 'Tofu Line' glass ;)


Nu 'chattar' jag med vänner på msn, trevligt,  vet inte vad jag ska göra nu, kollar på Vänner på tvn också. :) Snart börjar Arga Snickaren ;) Yeei :P Skriver senare ;P


Pöss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0