sova sova sova, har längtat!

Jaa, Daniella utmanade mig, så fixx det precis, nu ska jag typ på toalette:P Sedan ner och hämta mitt älskade busskort utav my mami, sedan fixx nå att äta! :D Typ Varm oboy med mackor my favourite :P Och sen efter allt det där väntar sängen och drömmarna på mig ;)(a) Jag har inte gjort så mkt idag, har väntat på att min far skulle höra av sig och se fall vi skulle träffas idag, men nopp, han har inte ens hört av sig ännu.. Så nu blev det inte så.. Lite besviken.. :P Men imorgon är det skola, sedan dans på kvällen :D Jaa har inge mer att skriva, så skriver imorgon innan skolan om jag hinner eller efter :)


Goodbye & Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0