ny familjemedlem!

Nu har jag varit på UM med Emelie och Lotten :) Roligt, eller något:P Så när vi skulle gå mot krysset(filmkedjan) så ringde Emelie hennes kusin, så gick vi upp till henne, skulle bara säga hej :P Men det blev så att vi gick tillbaka till UM igen :P Så satt vi där ett tag, sedan efter det så gick vi till centrum, Lotten skulle handla bussremsa :) Så fick jag en krona av henne och köpte klubba, var ju så himla godissugen! GAH! Är det fortfarande men hjälpte lite :P Höhö. Är ju pank! Det är sååååå jobbigt faktiskt.. :( Men efter det så skulle jag hem så gick jag förbi Jacqueline och hämta min tröja jag längtat efter :P Höhö. När jag kom hem, var det bara att gå ut igen då, vi gick ju och kolla på kattungarna. :) SUPER SÖTA! Fick tyvärr ingen bild :( Ja efter det när jag kom hem igen så åt jag, pannkakor med vaniljvisp och hallon!! ÅÅÅH VA GOTT DET VAR! <3 Och mättande.. :P Nu sitter jag bara här och läääängtar till både den här helgen och nästa! Vi får ju ny familjemedlem den 20/2 :D <3 I JUST LÖÖÖVE IT! <3 Men nu måste jag ta och lyfta på stjärten och öva på dansen så jag kan allt klockrent imorgon :P Haha. Skriver kanske efter jag övat :)

Goodbye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0