lite snabbt om söndag/måndag :-P + idag

Söndag, fortsättning, jag gick till centan med Nuttalie :) Hon handla redbull :) Så fick jag och en, hon tog en stor och jag en liten heh :P Är typ rädd för den drickan :O :P haah. Sedan så gick vi runt och undra vad fan vi skulle göra, så gick vi typ hemtill henne, var där en stund, prata om hur hon skulle fixa sitt rum. Men vi fixa ingenting men men ^^  Strax innan 21.00 gick vi till 'krysset' = filmkedjan och handla chirre och ballerinakex och cola :) Så drog vi fort hem till henne igen och kollade på Beck ;) Så fick man se hetingen ;) Hööh! Jaja, efter det gick jag hem, så var det fullsms natt så somna lite sent :P Så man var trött i skolan dagen efter, not so good!! ^

Måndag, skolan, sedan gick ja och Steph och mötte Nuttis. N skulle till apoteket (det var orsaken till att jag mötte henne för skulle följa med henne :P) men hon ångrade sig, så vi gick till pizzan, så S fick gå på toa och N åt :) Så fick jag smarra lite, tjockisen självff. (A) Så satt vi där och prata typ old stuff, sedan gick allihop hem till sig. :) Vid sju skulle jag Isabell och Jacqueline simma, men Isabell fick migrän.. :( Men jag och Jacqueline gick ändå ;) Vi skulle ju simma sju, men vi möttes sju, så gick vi till Ica för hon skulle handla lite plockgodis och när vi kommer till kassan får vi gå före en annan :) Men så leta hon efter sin plånbok men hon hade ju glömt den hemma höhö ^^ Och utan den kunde varken simma eller få godiset :P Så vi tralla hem till henne hämta plånboken, gick tillbaka till Ica, hon tog godispåsen, sedan gick vi till simhallen^^ Vi var väl där tjugo i åtta, så skulle jag köpa 10 ggrs kort, och dt var första gången så man var ju tvungen att skriva på massa saker på en plankett, hööh. Precis innan jag trodde jag skulle betala, så säger hon bakom disken "och så ställer du dig framför kameran så tar vi ett kort" och jag blev typ ee chockad :O Det var ganska mkt folk runt omkring också, fy va pinsamt, så jag gjorde 'fake' smile hööh. USCH. Och äntligen så fick vi simma!! :D Det var skönt!, simma, basta, duscha, sen gick vi hem. :) Ahh, det var skönt ^^ Sedan kom Prison Break :D <3 Efter det låg jag i sängen ett tag, smsa, sen somna jag direkt! Oh! <3

Idag (tisdag) har jag varit i skolan typ hållt på och somnat hela tiden i skolan, förstår inte hur trött man kan va :O Somnade ju ganska tidigt och vaknade sent :O Men men .. :P Sökte till ett par gymn., hoppas jag kommer in hööh ^ Jag går ju andra året på Inviduella programmet :(  Annars skulle jag bara haft ett år kvar tänk! JVL BAJS!. . Kanske ska träffa min far ikväll, men är inte helt säker. Annars ska jag bara vara hemma och slappa, fyfan va skönt! Nu ska jag ner och se fall jag kan hitta ngt gott att äta, ska kolla på OTH trur ja.. :) Skriver kanske senare om jag har tid :)

Goodbye!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Aa kopiera å svara på allt =)<3

2009-02-03 @ 16:38:34
URL: http://winegums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0