kul kul, trött.

Idag har jag vaknat, vaknade utav min fars samtal :) Trevligt :P Höhö, jag gick upp från sängen, bädda sängen, åt frukost :) Varm oboy med mackor :) GOTT! Sen fixade jag mig lite snabbt. :) Jag och peter åkte iväg, övningskörde :) KUL :) Hööh, har lärt mig lite mera :P Sedan åkte vi och handla blommor, efter till farmor :) Det var verkligen trevligt, hela den delen av min familj är underbar! Duvebrantar är underbara! Höhö :D Det blev jag, farmor Lillemor, far Thomas, faster Jaenette, farmors man Benke och gammelmormor Lily tror jag hon heter :$:$ Pinsamt att man inte kommer ihåg :O:O:O Men det var as trevligt, smörgåstårta först :) Sedan någon svartvinbär mousse med choklad kaksbotten :) SUPER GOTT! Far min skjutsade hem mig :). När jag kom hem, satte jag mig vid datorn, kolla på OTH :) Nu sitter jag fortfarande här, men nu ska jag stänga av gå ner och äta hemmagjord pizza börjar bli hungrig igen. Är sugen på godis, men är fattig.:P hahaha. Jaa men jag skriver väl imorgon igen :) Ska sova efter jag ätit typ så :)

Goodbye & Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0