igår+idag

igår åkte jag som sagt till mormor, firade henne! Kul fakiskt!! XD vi åt väl lite glarre och sådant, kollade på let's dance ;) lånade skor av moster, väldigt snällt, så skulle jag iväg med tjejurna :D Vi drog till stan, odenplan till någon snubbe Camilla kände :) hans toalett var heeeeeeeeeelt jvl rosa, allting! OCH jaa, hans idol då?! HÖHÖ AMY DIAMOND! Snacka om unik snubbe!!! :D MEN HAN VAR INTE HOMOSEXUELL! :D Men det blev typ knas med busskort och skit så man palla ju inte va kvar liksom ^ men så drog vi, tunnelbanana(usch) & sedan nattbussen ^ det var lite roligt ba' i tumba hoppade 3 killkompisar på :) jag och issa + två av killarna gick till issa och sov ;) eller kanske inte ;D

idag har jag ätit frukost och duschat här, pinsamt, första ggn jag är här på typ hundra ååååår så gör jag det hahahah ^ jaja, nu sitter vi här käkar lite, hennes mor ska ha datorn, skriver mer hemma sen! <3

Goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0