Helgen

Har inte haft möjlighet att sätta mig vid någon dator och skriva, så får ta allting nu :-P Helgen har varit super rolig!!
Skriver lite kort, har lite bråttom igen.

I fredags så var jag och mina 5 vänner hos Emelie :) Det är flickorna; Camilla, Isabell, Lotten, Emelie, Jacqueline och jag där, vi förkröka där, hade verkligen jätte roligt!! :D Dansade som bara denn!! :D Sedan så drog vi till Salem, på fest, det var super kul där med, blev lite bus hit och dit ;);) Hööh. Issa (Isabell) var klantig som vanligt, tappade en glasflarre på golvet så den gick i bitar, så satte jag mig där och börja plocka :P Och fick lite små sår här och där haha :) Sedan så gick vi därifrån, var ute en stund, gick hem och sov några timmar. :)

Sedan var det dags att gå upp igen, käka frulle, duscha och fixa sig, men missade my dricka. :( Men jag fick köpa utav Mia hon rädda min kväll höhö :) Jaa vi var där en stund, sen skulle hon sova så vi drog vid tolv tror jag ungefär :) Kom mamma och hämta oss, mig och två st, skjutsa hem ena. Vi åkte förbi donken, jag var vrål hungrig :P Sedan skulle den andra möta sin flickvän eller vad dom två nu är :P Båda kompisar till mig hööh :P Så dom är lite till och från med varandra så man vet aldrig :P Sedan åt jag sen somnade jag BUMS! :D

Idag har jag vaknat, ätit frukost :) Sedan övningskörde jag för första gånge :D Jätte kul faktiskt :) Fick "kärringstopp" tre gånger vid två olika tillfällen :) Men annars gick det super bra :P Haha :) Fick precis reda på att jag inte ska träffa min far och farmor, för det blev försent. Så nu har jag inga planer för ikväll direkt :P Lägger upp några få bilder :) :


<3    <3    <3

<3     <3   

Tjejurna <3

Lotten <3    Camilla <3    Jacqueline <3

          Isabell <3 & lillkillen terror :)                    Emelie <3



1. Jacqueline, jag, Camilla, Lotten & Emelie :)
2. Jacqueline, jag, Isabell, Emelie & Lotten :)
3. Jacqueline, Camilla, jag, Emelie & Lotten :)
4. Lotten & jag :)
5. Camilla & jag :)
6. Isabell & jag :)

Men nu ska jag duscha, sen kanske tralla ner till centrum med Natalie :) Kanske skriver senare hööh :)

Goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0