hela dagen :)

HEEEEEEEEEJ ;P Idag har jag varit i skolan, mmm. Hemkunskap hade vi, gjorde ngn grejj, ganska god. Steffi bakade moccarutor/snoddas/kärleks mums :P GOTT! Jaa sen när jag kom hem la jag mig i sängen en stund kolla på tv, sedan satte jag mig vid datorn en stund.. Vid sex tiden åt jag mat :) Sedan vart det simning med Lotten :D Kulkul va det ;) Och skönt, nu sitter jag bara här. Ska stänga av när jag skrivit klart och gå ner och kolla på PB :D <3 Bröderna Scofields, UULALAA <33 ;) Och så är det ju spännande :D Jaa, efter det ska jag väl sova, är jätte trött, och så är det ju skola imorgon :) Hööh. Imorgon ska jag och peter nog kolla påkattungarna :D <3 Aaw.! Bilder kommer nog imorgon <3 I just löööve it! <3 Meen skriver imorgon :)

Goodbye & Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0