fredag äntligen igen :D:D

Thjaaa, igår var jag hos vännen Jacqueline med Isabell och Jacqueline, snacka lite skit och såå :) Drack te, ny SMAK!:D Wohho, smakade pigelin :D <3 ME LOVE! Ehm, sen gick jag hem sov.. :P

Idag var det skola, ganska boring :P Men men klara mig, ändrade lite med gymnasievalet och sånt :) Hade idrott sista lektionen :) Nu har jag ganska stressigt som vanligt för mig på fredagar :P Höhö, ska typ äta nu, duscha, fixa mig, åka till mormor+moster och vara med moster lite innan gästerna kommer :) ( Mummi fyller år idag, GRATTIS KÄRLEK TILL DIG <3 ) Jaa, igår fick jag reda på att min farmor också fyller år idag XD haha. GRATULERAR MY GRANDMO' <3! Men som sagt har bråttom skriver när jag kommit till mormor+moster :)

Goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0