ett tag sen..

Det var ju ett tag sen jag skrev höhö, en vecka sen :O Har inte haft tid sen när jag väl haft lite tid att skriva så kommer jag inte in här! Helt fucked up.. Det bara går inte framåt och så har jag skitit i det.. Resten av veckan börjar man vid 10 varje dag :P As skönt!

Igår åkte jag och Steph till tumba och handla på willys lite ingredienser till semlorna som vi skulle baka till klassen tills idag :P Sedan drog vi till mig och bakade, vi köpte också våfflor eller den där våffelpulvret :P och nutella, FYFAN VAD GOTT! Ni måste bara testa asså! Våfflor med Nutella på :D :D SUPER GOTT! Vi gjorde våfflorna medans vi väntade på att degen skulle jäsa, sen vart vi inte klara med våfflorna när den hade jäst den tid den skulle så den fick jäsa litetill :P Så jäste den över dunken vi hade degen i hahaha! Det såg jätte roligt ut asså! xD Sen när det var klart nästan kom mamma hem, hon ringde och beställde pizza :D Det var jätte gott! Jag och Steph åt det, sedan kolla vi på Unga Mödrar :) Och jag somnade efter det programmet en stund :P Eller trodde det var en stund, hon små väckte mig flera ggr, men sen till slut så var klockan 9 höhö så var jag tvungen att vara vaken :P Hehe. Sen följde jag henne hem en bit :) När jag kom hem, flytta jag mina viktigaste saker till brors rum, och kollade på några avsnitt av Gossip girl :) Det är ju bara såå bra. Somna typ 2-3 :P

Degen som jäste över ^ Fast steph hade redan dragit upp lite :P    Så luftigt va den ;)    Sedan blev det sånt fint berg :) Med

Idag, har jag vaknat, ätit frukost, fixat mig och åkt till skolan. :) Glömde inte bullarna det var ju tur hehe ;) Steph satt på samma buss som mig :) Så dt var ju härligt med sällskap höhö:P Närvi kom till skolan så höll dom på och fixa grädden och saften :P Så kom vi med bullarna, så börja vi fixa och såå :)

Så till slut såg dom så här fina ut ;)

några men det blev flera :)     här håller dom på och fixar :)

Efter skolan så åkte jag och Steph till biblioteket, måste ju låna en bok för att kunna få lite information :) Var tvungen att fixa lånekort först också :) Höhö, medans Steph kollade lite böcker så såg jag dom här krabaterna :P "Jätte coola, verkligen!"  Hade tråk medan jag väntade så tog bild :)

   

Verkligen jätte coola asså.

Men snart ska jag dra till dansen.. ':)' Nu måste jag äta lite grann först :) Det får typ bli rostade mackor m oboy :) Höhö :) GOTT! Skriver mer när jag har tid :)

Goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0