baby boy, liksom'

Har inte så mkt att berätta, har lov, finns ingenting att göra om dagarna :/ Så har man ingen comviq kompis kvar heller så man kan inte smsa om man har tråkigt, dt jag har typ hela tiden ^

Idag har jag bakat semla-bullar till familjen, när mor kom hem från gbg så åt vi semlor! :D Gott vart dt, duktiga mig! *thaha* .. Har precis sett på Bolt, den var ju riktigt gullig! ;) Imorgon ska jag upp tidigt, 6.30 faktiskt! Ju, för jag ska lämna mina bröder på dagis :) Och hämta dom också sen :) Yes! Något att göra iaf, måste hitta på något där emellan också, annars kommer jag somna typ^^
Längtar typ till helgen :) Höhö ;) Får ju pengar på fredag såå aa :) Måste handla lite saker dåå :) Ska typ dra till Skärholmen med kusin och moster tror jag :) Höhö
Nu måste jag typ kissa borsta tänderna och sådant, måste sova så jag kmr upp :)

Goodbye & Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0