usch..

Fy på mig säger jag bara.. Mamma har varit inne i mitt rum flera ggr och jag bara har fortsatt sova.. Vaknade för ett litet tag sen.. Hela dagen har ju fan gått.. ÅH jobbigt.. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Typ kanske göra färskjuice om jag orkar gå upp ur sängen vill säga.. Annars bara ligga och vara liksom.. Fy vad lat jag är.. Men jag kan inte gå ut på kvällarna bara dagarna pga alla idioter som håller på och smäller massor av raketer och smällare redan nu, och jag är verkligen livrädd.. Såå jobbigt. Vill inte vara rädd för det där ljudet.. Panget, det är det som är det jobbigste.. Men men skit samma, ska inte skriva sådant ;p

Skriver sen när jag vet vad jag ska göra hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0