Tisdag, 8/12-09

Gud, jag har verkligen i9ngen ork att skriva nuförtiden. Pga att den enda
datorn i huset bor här uppe på övervåningen och jag på nedervåningen, ja,
jag är lat (a). Hoppas. Endast 8 skoldagar kvar! På fredag äre lucia i skolan,
haha, jag tror det kmr gå åt helve*e.. :P xD Jag kmr typ inte kunna sjunga
utan bara skratta,, (a). HAHA! Men men, nästa vecka är kaos för mig, måndag
redovisning, har inte ens börjat, tisdag läxförhör, har inte börjat läsa, onsdag
omprov, har inte ens börjat träna. -.- Suck, allt går åt helvete för mig nu assp!!
Jag är verkligen trött på skolan, jag kommer nog inte orkar 2 ½ år till.. -.- Orkar
inte orkar inte orkar inte.. :@!! Nu ska jag, vet inte? Börja med satans julpyntet i
mitt rum, har inte orkat det heller. Längtar till fredag efter skolan! Så skönt.. Imorgon
äre skola, efter skolan blire till skanstull m Sandra, hon ska klippa sig. Sedan hem.
Och göra, ingenting? Nej, detta var ett gnälligt nlägg. Måste ta tag i saker och ting.

Fan. Godnatt hahah-.-

P.S. 17 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0