Städning.

Jag är väldigt trött av mig asså. Var inte i skolan idag heller, mådde illa imorse när jag vaknade, har inte kunnat sova ordentligt inatt heller.. Jobbigt asså. Ska bara vara hemma idag, nu ska jag bara kolla mina grejer på nätet snabbt sen ska jag ta mig fan fixa mitt rum. Måste städa i hyllorna också, och kasta all skräp. Måste få det fint.. Nu är det bara 7 dagar skola kvar. Jag har fortfarande inte börjat med någonting.. Så jvl jobbigt.. Håller på att tvätta mina kuddar nu, efter dom är klara blir det andra täckets tur, igår tvätta jag mitt ena täcke. Så allt är fräscht i sänge också! :) Måste dammsuga och tvätta golvet också. Längtar till fredag kväll, får umgås med släkten lite, baka julgodis! :) Mumsigt. På lördag blire familjekväll, och söndag fyller min kusin år då ska vi träffa släkten igen och fika! :) Så det blir en riktig myshelg! :). Ne nu skan jag ner och fixa rummet. Dags för det nu. Hörs KANSKE sen! Mamma kommer hem idag också, mys!

Byebye! 

P.S. 16 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0