Snö!<3

Så mkt snö vi fått! Snart ända upp till mina rumsfönter!! Helt sjukt. Aja, jag missade skoldagen idag pga att jag sov så länge igår och kunde inte somna förrän halv 5 imorse.. Så jvl tråkigt, vi skulle kolla film idag och ha det mys m klassen!! ÅH! Imorgon äre avslutning, kan inte tänka mig att en hel termin gått redan.. Nu bara 5 terminer kvar sen studenten!! Haha. ;)

Släppte ut Sulan och Struffie i baksidan, när dom skulle gå mot vägen så kom dom ingenstans, haha, Sulan försökte kämpa sig fram och Struffie gick bakom honom, stackaren orkade inte så mkt så han ville in igen sen hahaha. Shit, jag höll på att skratta ihjäl mig asså! Haha.
 


Var ute med Sandra på promenix igår kväll/natt hihi, bara så jobbigt att gå, det var snö upp till knäna helt sjukt mkt! Hehe.. En bild på utanför mig, mkt snö vaa??!;) (inatt) Nu är det ännu mer!!

 

Nu ska jag väl sitta hära uppe med bärbara, den har ljud så mkt skönare att sitta vid den. Det verkar som att vi inte har något tr¨dlöst inkopplat i vårat modem.. Jobbigt, jag som var så glad över att få gå in på nätet där nere. Haha.. Ska kolla på andra avenyn tror jag hehe, missade i tisdags om det kom någon då(?) .. Jaja, skriver kanske senare! ;)

Meen bye!

P.S. 1 vecka till julafton! 1 v & 1 dag tills man är 18!! ;) Bilder från igår och idag kommer sen när jag orkar hämta sladden till mobilen (a).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0