Majsmajsmajs..

Tjaba tjena, har varit i skolan idag, gick 12.30-13.30 ungefär :) Skönt, fick inte
G i det vi skulle göra eftersom jag inte fattat någontign med grupparbetet. -.-
jag och Sandra ska göra ett eget arbete vi ska redovisa den 14 dec :O:O Sen
har jag omprov den 16 dec.. Jobbigt, men får ta i nu i det sista.. Pallar inte m
Ign.. Haha. Iaf, efter skolan drog jag Louise och Sandra till Tumba, Sandra handlade
ett par as mysiga tofflor.. :)) Men själv så kan jag inte använda sådant, har
problem.. haha. Iaf, efter det gick vi runt en stund.. Louise drog efter ett tag, jag och
Sandra gick till in och finn och kolla runt.. Efter ett tag tog vi bussen hem, först följde
Sandra med mig hem och kolla kisse, sen drog hon hem. Jag gjorde nudlar, tände
massor med ljus i mitt rum pga kylan och det fanns ingen ved inne och orkade inte
gå ut och hämta hehe .. :) Nu sitter jag här, har precis ätit mat, ska kolla lite saker
på nätet, sen ner till min säng och vila :) Juste, såååååå MYSIGT väder det varit ute i
dag, fast det varit kallt! :D <3 I löööve it! :) aja, har inte mkt mer att säga för idag :P.

Ciao!

P.s. 23 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Ninaah

Problem med tofflor?? xD

2009-12-03 @ 21:56:50
URL: http://ninahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0