Julklappar :)

Tjaba tjena, har varit på endast lucia grejen idag, sov så länge :/.. Efter lucian
så drog jag och Louise till Hallunda och mötte upp Nina, sedan handla jag alla
julklappar, så det var klart, så skönt! Hihi. Efter det åkte vi till Tumba, var där
en snabbis, och vänta på mormor m Nina för dom skulle till min andra moster och
käka middag,:P Sen åkte jag hem slog in hälften av julklapparna, hade inte så mkt
julpappaer, så får vänta tills dom köper nytt :P. Efter det började desperata husfruar,
kollade på det, bläddra till ettan där sändes andra avenyn samtidigt :P Hehe. Och
nu sitter jag här :p ska gå ner till min säng och sova när som. Har sov morgon imorgon
så jävla skönt! Börjar 12.30 :) Andledningen är att alla i klassen har redovisningar
olika tider under dagen.. :P Efter skolan inga planer?! Tar dagen som den kommer,
på kvällen är det sista African Dance iaf :p.. Vad har ni gjort idag? Något roligt? :) 
Ne nu ska jag ta och gå o lägga mig :) Hehe. Skriver mera imorgon :)



Gammal bild på mig ;p

Godnatt! :)

P.s. 24 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: John

sv: Jag vet! Jag vill ha :)

2009-12-02 @ 10:14:19
URL: http://revolutionbegins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0