December

Jag är riktigt trött.. Jag tänkter på skolan hela tiden, har inte ens börjat på grejerna jag har mån-ons.. Fyfan, kommer fan bli icke godkänt i varenda ämne.. As jobbigt.. Har onte i magen.. Har iaf haft en mysig dag med mamma och milos idag! :) Var lite sjuk igår, så gick tidigare ifrån skolan, när jag kom hem somna jag, ioch låg då i sängen hela dagen och kvällen.. Sen följde jag med mamma och handlade lite snabbt.. Typ intill 12 tiden gick jag ut en sväng med danni. Båda behövde få frisk luft oså innan vi skulle sova.. S¨å det var skönt! :) Nu ska jag åter igen sova, haha. Så jvl trött. Har aldrig varit tröttare på en och samma dag.. Helt sjuk -.- Juste har klippt av mig håret! Skönt asså! Nu måste jag bara färga en gång sen ska jag låta håret vara typ till sommaren, så ska jag klippa av mig de igen, sen är det bra! :) Då är allt slitna borta helt :) Hihi. Skönt. Nej nu ska jag ta en kattunge och gå ner till min mysiga säng och mysa ner mig med antingen lugn musik eller tv:n på! :) Kan inte somna utan ljud och ljus. Måste säga, SAKNAR verkligen min BF! Sååå mkt.. Jobbigt..


Bild innan Lucian började! :) Hah.. <3

Godnatt nu!

P.S. 13 dagar kvar! (räknar m att det är 12/12-09 idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0