9 dagar kvar!

Tjaba tjena, är as trött idag.. Har varit ledig idag så det var skönt iaf!! :)
Har ju fått låna mammas bärbara som hon lånar från jobbet, men det verkar
som att vi inte har ngt trådlöst internet hära hemma, har försökt hitta det i två
dagar nu.. Sååå suck -.- .. Får kolla om ngn granne inte har skyddat så får väl
sno från dom så länge.. Just nu sitter jag här uppe med den, för hära uppe
finns det internet sladd.. Men den kommer ju inte ända ner till mitt rum, skit
tråkigt.. Jag fick låna den här för jag skulle slippa gå upp hela tiden.. Men men..
Jobbigt att det inte funka då.. Ska kolla lite mera med mamma sen.. Tror hon
åkte iväg och handla men inte så säker :P. Nu ska jag väl ner till mitt rum och
bara ligga i sängen. Eller nej, måste verkligen slå in resten av julklapparna,ska
väl ta och försöka ta tag i det nu! :) Kl 21.00 börjar Paradise hotel, så det ska
jag iaf glutta på sen vene! :) Jaja, skriver kanske senare om jag lyckas fixa
internet från rummet!

Ciao så länge!

P.S. Tänk att det bara är 9 dagar kvar tills jag fyller 18 år!!;D;D och 8 till julafton! 
Sötnosarna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

där har vi hela truppen :P

2009-12-18 @ 21:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0