28/12-09

nu var det riktigt länge sen :P. Har verkligen inte haft tid. Först julafton, full rulle  hela dagen och somna som en stock på kvällen,. Dagen efter, (min födelsedag), full rulle från när man vaknar. :) Mysigt vart det. Massa fina presenter!! TACK!! :D<3 på kvällen blev det utgång, stan, det blev Chaplins bar ;p Det var 'RIKTIGT kul där asså!! ´:D:D. Bilder kommer när dom kmr upp på sidan. :). Hehe ;). Full med överraskningar det där stället assp :P Men riktgit kul var det iaf. :) Dagen efter blev det utgång igen, men Cattelin denna gång, inte lika kul, men det dög :). Najsnajs, sov hela hela söndagen. Skönt! Och idag har jag varit i Skärholmen med Denise och Daniella, vi handlade lite, mys pys, åt oså :). vi var borta ungefär 9 timmar. Sjukt länge(förmindel).. Brukar inte orka så länge :P. Hihi. :) Men nu ligger jag i sängen, precis fått igång det trådlösa nätet :)) GLAD! Äntligen liksom. Snart nyår, massor av planer! Har ni några planer? :) nu ska jag sitta här en stund, sen blire väl att sova tror jag :). Kanske skriver ett inlägg innan sovdags ;D. Bye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0