23/12-09

Är as trött, kunde inte blogga igår.. Hade fullt upp. När jag vaknade började jag städa nästan hela huset, mitt rum, köket, hallen, vardagsrummet och båda små brödernas rum. Sjukt jobbigt. Efter det var det mat, efter maten åkte jag och mamma och handlade. Efter det bakade vi julstjärnor och ischoklad :) Ändå najs! Idag har jag vaknat duschat, fixat julklapparna, hämtat små bröderna, väntat på bussen i f*cking 40 min med dom. Fixat snabbmat hemma, *hehe*, på med pyjamas på dom. Oså. Snart måste jag tvätta hela lilla toaletten. Orkar egentligen inte.. Hehe. Men det ska ju vara fräscht!! Tänk att det är julafton imorgon, allt har gått så fort! Och jag är 18 år i övermorgon!! Shiiiet. Hih. Är sjukt taggad till de iaf!! :D. Nej nu ska jag gå ner till dom andra. Umgås. Imorgon blire stressigt för mig, så skriver nog på kvällen efter allt. På morgonen ska jag till farfar, direkt efter till farmor, sen hem, sen till mormor :)) Hehe. Men det blir riktigt myyys!! :D. Ska kolla om jag hinner fixa kameran tills imorgon då, så jag kan ta foton liksom!! :)

Meen god natt nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0