21/12-09

Hej, idag har jag typ sovit hela dagen IGEN.. Jobbigt.. Men efterr jag vakna duscha jag oså, sen fixa jag diskmaskinen och sådant.:) När mamma pch dom kom hem åt vi mat, sedn bakade jag och mamma pepparkakor medans Peter la barnen. :) Hon bakade också Ess kakor direkt efter medans jag dekorera några pepparkakor :P. Nu ska hon baka bullar. Ja alt det ska vi ha till både julafton och min födelsedag som är på juldagen! :) Hehe. Fyller ju 18 dåa!! :D.  Måste fixca min kamera till julafton och födelsedagen, så ni kan få lite pics! :) Hihi. Nu ska jag kanske gå ner och hjälpa mamma lite. Sen ska jag bädda min säng när lakanen och de 'r torrt. Fick ett överkast utav mami idag! Tack! :D. Ett svart, har bara haft ett vitt med grejer på men det passar ju inte mitt rum ;p Heeh. Så ja, jag blev iaf glad. Juste! På min födelsedagsfika kommer vi bli ca 43 st! :O Haha. Snacka om nervöst.. Hihi. Massor kvar att göra både till jul och birthday! :) Nej nu ska jag stänga av och gå ner! Hörs nog imorgon.

Bye! <3

P.S. 4 dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: Jossie

Hej!



Jag har precis kört igång en veckans blogg tävling i min blogg. Kika gärna in och delta! :)

2009-12-21 @ 23:41:27
URL: http://youaresofine.blogg.se/
Postat av: b

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

2009-12-22 @ 03:22:34
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: b.esa

jasså, okej då :P

2009-12-23 @ 21:16:05
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0